2011年8月11日星期四

MV :)


the first time i act as a singer
the first time help senior in MV shooting
good experience :D
but when i see my face  feel damn funny!haha
and when i see zheng bai xuan face
i really laugh until non stop! haha




today go for screening
luckily can rush and see my MV
broadcast life is really interesting :D
next year my turn ! :D
hmm thx seniors keep on teach me wat should do
at the beginning i really like a mu tou
dun know wat to do @@
but i enjoy the time :))
thx u all <3


and thx my girlfren acc me for whole day
that day u can go back earlier der
算你有良心!hahaha thx sor lou :))









男人 谢谢你
其实 很感动 也知道你花了很多时间 力气
对不起 给你的反应 我知道你失望了
你那么用心 我有罪恶感 :(
对不起 是我不好 我不是故意的
我知道 你那么用心 我知道 你只为了找回以前
现在 罪恶感真的很重 
我不是故意要那么冷淡 我知道 我很坏
我不值得 我不值得 真的
我试着在努力 我不想伤害你 对不起

男人 对不起 
还有 谢谢 


其实 现在 我很想找人陪我说话 
其实 这一刻 我很想掉眼泪 :)
坚强点 女人 :)










完全读不到书了 明天去library拼过吧
不管什么事 加油 加油 :)

没有评论:

发表评论